tisdag 11 januari 2011

Nästan inget inlägg idag pga Body Pump-träning!

Helt slut efter ett roligt träningspass i Body Pump. Armarna känns helt skakiga och matta och jag orkar inte skriva ens! Kanske inte riktigt sant, men tiden sprang ifrån mig i kväll, både tack vare att jag faktriskt var helt slut när jag kom hem från träningen. Jag och A åt en sen middag och sen har jag pratat i telefon med fina barndomsvännen T. Längesen vi pratade och därför blev det nog en och en halv timme...

Inget dagsljus att fotografera amaryllisen i idag så istället blir det helt andra och inte helt nya bilder:


Jag och barnen, till och med Alice som nyss varit iväg, är riktigt sugna på att åka skidor, men chansen är nog minimal att det blir blir något av denna vinter. Bilden är från vår vecka i Funäsdalen förra året.


Alice och Orchidé och gula rapsfält! Till den årstiden längtar man ju också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar