fredag 8 maj 2009

Världen känns inte alltid rättvis!

Idag är mina tankar hos en familj som jag egentligen inte känner så väl, men som jag ändå sörjer tillsammans med!
Min mammas nära väninna har mist sin dotter och det är något man inte önskar någon!

Katja var född 1971 och det känns inte rättvist att hon inte fick fler år på jorden.

Ännu värre känns det när man tänker på att hennes tre små pojkar inte fick fler år med sin mamma och att hon och hennes man inte fick se sina söner växa upp tillsammans!
Det gör ont i hjärtat att tänka på!!


Idag begravs Katja och jag har inga trösterika ord till alla som sörjer henne, men jag tänker på dem och hoppas att de så småningom kan lära sig att leva utan henne och få glädjas åt de minnen de har kvar!


1 kommentar:

  1. Ja, så oerhört sorgligt och orättvist när unga människor drabbas på detta sätt. Man förstår det inte. Har också tänkt på dem idag.
    Sofie

    SvaraRadera