tisdag 12 maj 2009

Trevligt sätt att fira födelsedag!

I lördags firade en vän till oss att hon sällat sig till oss som blivit 40! Vi blev inbjudna till Champagne-brunch klockan 11 på förmiddagen!


Efter skålande i bubbel utomhus väntade en underbar brunch - tyvärr kan jag inte vidareförmedla den härliga lukten från bland annat de stora skålarna med jordgubbar. Jag får dela med mig av lite bildintryck istället!




Jordgubbar och champagne är gott, men här fanns MYCKET annat som inte heller kunde motstås.


Efter all denna goda mat och med fantastisk sjungande underhållning av jubilaren och tre manliga stämmor, som extra krydda, kom det MER att ÄTA!
Tårtor, vaniljhjärtan och Biscotti-skorpor och därtill kaffe!

2 kommentarer:

  1. Åh, det ser ju alldeles fantastiskt gott ut! Vad hungrig jag blir! Får nog gå och rota lite i skåpen nu... :)

    SvaraRadera
  2. Har du såna godsaker i skåpen?? ;-)
    Det var fantastiskt gott och jag har ju långtifrån visat allt vad som bjöds. Påminner mig om att jag ska be "fölsebarnet" om receptet på ett foccacia-aktigt bröd med lime och citron i, som var såååå gott.

    SvaraRadera